محل لوگو

چند ایراد برنامه اسنپ هنگام نصب و استفاده


همانطور که می دانید اسنپ یکی از نرم افزارهای کاربردی است که شما در هر مکان و تا پاسی از شب ، می توانید در اسرع وقت و به راحتی اقدام به درخواست ارسال ماشین نمایید و با توجه به اینکه امروزه استفاده از تلفن های همراه رایج است ، استقبال خوبی هم در استفاده از این نرم افزار شده است. حال در این پست می خواهیم تعدادی از مشکل ها و ایراد نصب برنامه اسنپ را بیان کرده و راه حل آن را نیز به شما بیاموزیم.

کد فعال سازی اسنپ ارسال نمی شود

یکی از ایراد های نصب برنامه اسنپ است است که کد فعال سازی برای کاربران ارسال نمی شود. برای حل این مشکل شما باید حتما شماره موبایل خود را با اعداد انگلیسی تایپ و وارد کنید. اگر باز هم حل نشد می توانید از طریق وب سایت رسمی اسنپ ثبت نام نمایید.

 

 

برنامه ویز روی دستگاه نصب شده و حال موقع نصب اسنپ پیغام خطا می دهد

یکی دیگر از ایرادهای نصب برنامه اسنپ این است که از آنجایی که نرم افزار ویز یکی از بهترین نرم افزارهای مسیریابی است و می توانید مسیرهای کم ترافیک را برای شما شناسایی کند مطمئنا کاربردی است و بسیاری از کاربران آن را در گوشی تلفن همراه خود دارند. یکی از ایرادهای نصب اسنپ این است که با ویز سازگار نباشد. برای اینکه همزمان اسنپ و ویز را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب نمایید. البته در نظر داشته باشید که تعدادی از نسخه های منتشر شده اسنپ با ویز سازگاری دارند که می توانید آنها را در اینترنت جستجو نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشکلات نصب برنامه اسنپ به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1010/معرفی-چند-ایراد-برنامه-اسنپ-هنگام-نصب-و-استفاده.html

 

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما