محل لوگو

پخش زنده شبکه های سیما


گاهی اوقات پیش می آید که هنگام پخش برنامه تلویزیونی مورد علاقه مان ، در راه منزل یا محل کار ، مترو ، تاکسی و خلاصه در جایی هستیم که دسترسی به تلویزیون نداریم و از طرفی بی صبرانه منتظر پخش برنامه ، سریال، مسابقه فوتبال و ... هستیم . در این شرایط تنها راه تماشای برنامه مورد علاقه مان استفاده از پخش زنده صدا و سیماست ، که به کمک آن می توانید پخش زنده تلویزیون را داشته باشیم و همزمان فیلم یا سریال مورد علاقه مان را دنبال کنیم و از تماشای یک بازی لذت بخش فوتبال جا نمانیم.

پخش زنده شبکه های سیما با Live-IRIB

یکی از بهترین اپلیکیشن ها و سایت های پخش زنده شبکه های سیما ، Live-IRIB است ، که دارای کیفیت مطلوب و قابل استفاده برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است ، استفاده از این برنامه رایگان است و بزرگترین قابلیت سایت این است که شما می توانید کیفیت فیلم را برای پخش خودتان انتخاب کنید که با توجه به سرعت اینترنت تان بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

Live-IRIB ، امکان پخش 57 شبکه رادیویی ، 32 شبکه سیمای استانی و 27 شبکه تلویزیونی را فراهم میکند و شما می توانید جدول پخش برنامه ها را هم مشاهده کنید. در نظر داشته باشید نسخه اندروید اپلیکیشن با اندروید 2.1 به بالا سازگار است. برای دانلود برنامه یا ورود به سایت به لینک های داده شده مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت های پخش زنده سیما و صدا به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1002/پخش-زنده-شبکه-های-سیما.html

 

 

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما