محل لوگو

حل مشکلات ویندوز از طریق لاگ ویندوز


طعم تلخ مشکلات رایانه ای را امروزه تقریبا همه کاربران چشیده اند. گاهی یک مشکل کوچک گریبان سیستم را می گیرد و گاهی اوقات مشکل پیچیده تر از این حرفهاست و با مشکلاتی نظیر صفحه مرگ آبی و ... در ویندوز مواجه می شویم و جالب اینجاست که بیشتر مواقع هم زمان کافی برای حل این مشکلات نداریم و تنها راهی که به ذهن مان می رسد این است که یکبار دیگر ویندوز را عوض کرده و خودمان را از شر این مشکلات راحت کنیم. اما بهتر است بدانید که راه حل همه چیز تعویض ویندوز نیست و اهمیت دادن به پیغام ها و حل مشکلات ویندوز از طریق لاگ ویندوز سود بخش تر است.

لاگ فایل ویندوز یا Event Logs چیست ؟

همان طور که می دانید نرم افزارها به دو دسته پیچیده و ساده تقسیم می شوند و با توجه به اینکه چقدر گسترش یافته و پیچیده هستند ، با اجزای مختلف سیستم در ارتباط بوده و لاگ های مختلفی را هم تهیه می کنند. لاگ فایل ویندوز در واقع یک گزارش است که توسط خود برنامه تولید شده و بیان می کند که چه ارتباطی برقرار شده، چه کارها و الگوریتم هایی با موفقیت و کدام یک با شکست مواجه شده اند و ... از آنجایی که ویندوز یک سیستم عامل است و فایل های موجود در آن هم انواع مختلفی دارند و با همه اجزای سیستم هم در ارتباط است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ابزار Event Viewer جهت رفع مشکلات ویندوز به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/976/حل-مشکلات-ویندوز-از-طریق-لاگ-ویندوز.html

 

 

  انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 43

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما