محل لوگو

امنیت مودم دی لینک 2640u


در پست امروز قصد داریم در خصوص بالا بردن امنیت مودم دی لینک 2640u و آموزش جلوگیری از هک و نفوذ دیگران در این مدل مودم صحبت کنیم . با انجام راه کارهای ساده زیر می توانید امنیت مودم خود را بالا ببرید :
1- تغییر کلمه عبور پیش فرض مودم : برای این کار باید وارد تنظیمات مودم خود شوید و سپس بر روی گزینه Acssess control کلیک کنید . در گزینه های صفحه بر روی "Admin" کلیک و سپس روی "User Management" کلیک نمایید. حال باید نام کاربری ، پسورد قبلی ، پسورد جدید و تاییدیه کلمه عبور را وارد کرده و بر روی دکمه Apply کلیک کنید .
2- راه حل دیگری که برای بالا بردن امنیت مودم شما وجود دارد استفاده از رمز مناسب و قوی می باشد .
3- راه حل سوم مخفی کردن نام وایرلس یا همان SSID می باشد . برای این کار باید وارد صفحه تنظیمات مودم خود شده و از منوی Wireless Basic تیک قسمت Hide Access Point را فعال نمایید تا نام وایرلس شما مخفی شود.
4- راه حل چهارم فیلتر کردن دستگاه ها به کمک مک آدرس می باشد . برای این کار وارد تنظیمات مودم شده و روی تب ADVANCED کلیک کنید سپس بر روی Advaneced Setting کلیک کنید . در این صفحه در قسمت اول باید گزینه Allow را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Add کلیک نمایید. حال در بخش MAC Filter مک آدرس دیوایس هایی را که می خواهید فقط آن ها به اینترنت متصل شوند را وارد کنید بعد از وارد کردن مک آدرس دیوایس های مورد نظر خود بر روی دکمه Apply کلیک کنید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ضد هک مودم دی لینک 2640u مطلب مربوطه در سایت اینترنت کمک به آدرس زیر را مطالعه نمایید:

www.internetkomak.com/a/v/امنیت-مودم-دی-لینک-2640u

  انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 37

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما