محل لوگو

حالت کودک سامسونگ چیست


برنامه حالت کودک سامسونگ یا Kids Mode در سامسونگ ، برنامه ای برای کودکان تا سن 7 سال می باشد که در آن یک محیط دوستانه با رنگ های شاد و روشن ، شخصیت های انیمیشن و ... وجود دارد و دسترسی کودک شما را به سایر برنامه ها و فایل ها محدود می کند. در ابن برنامه شما می توانید تعیین کنید و تصمیم بگیرد کودکتان با کدام برنامه و چه مدت از آنها استفاده کند و بیرون آمدن از این برنامه نیازمند وارد کردن پین کد است و در نتیجه دسترسی آنها به شدت محدود می شود و نمی توانند از برنامه های خود خارج شوند.

 

حالت کودک سامسونگ هم برای کودکان مفید است و هم برای والدین. در خصوص فواید آن برای والدین توضیحات لازم را ارائه دادیم ، البته در کنار موارد گفته شده ، این نکته را هم در نظر بگیرید که حین کار و بازی با گوشی کودکان شما دیگر نمی توانند وارد محیط اینترنت ، فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و ... شوند و از طرفی نیاز نیست شما مداوم سر بزنید و آنها را چک کنید. زیرا خیالتان راحت است که مشغول انجام چه کارهایی هستند.

 

گفتیم این برنامه برای کودکان هم فایده دارد ، زیرا به این ترتیب به کمک کمتری از جانب شما برای انجام بازی ها دارند و از طرفی خودشان همه چیز را در این محیط کشف می کنند که این موضوع برای کودکان به اندازه کافی جذاب و هیجان انگیز است. علاوه بر این ، حالت کودک گوشی ، دارای برنامه هایی است که می توانند کودکان با آنها بازی کنند و چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حالت کودک گوشی به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1029/حالت-کودک-سامسونگ-چیست.html

 

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 43

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما