محل لوگو

قدرتمندترین لپ تاپ های دنیا را بشناسید


لپ تاپ یا همان رایانه قابل حمل را امروزه می توان تقریبا در دست همه افراد مشاهده کرد. کارمندان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، مدیران و ... . حتی خیلی از افراد به جای PC از لپ تاپ در منزل شان استفاده می کنند. قیمت و کیفیت سخت افزار این لپ تاپ ها متفاوت است و بسته به میزان و نحوه استفاده افراد می توان از یک قیمت مناسب تا خیلی گران آنها را دسته بندی کرد. اگر جز افرادی هستید که کارهای سنگین و تخصصی با لپ تاپ انجام می دهید و واقعا نیاز به یکی از بهترین لپ تاپ ها دارید ، با ما همراه باشید تا در این پست قدرتمندترین لپ تاپ دنیا را به شما معرفی نماییم.

اگر شما همیشه در حال حرکت هستید ، قابلیت حمل و نقل یک نکته کلیدی است. عناصر مهمی چون وزن ، عمر باتری ، شکل آن را باید در نظر بگیرید. لپ تاپ های سنگین یا دارای صفحه نمایش بزرگ نمی تواند برای شما گزینه مناسبی باشد ، از طرفی عمر باتری هم خیلی مهم است چون در صورتی که شارژ آن زود تمام شود شما را در رسیدن به اهداف و انجام کارهایتان ناکام می گذارد

حال می خواهیم تعدادی از قدرتمندترین لپ تاپ دنیا را به شما معرفی و تعدادی از ویژگی های سخت افزاری آنها را هم بیان کنیم.

 

1. Huawei MateBook 13

Huawei این کار را دوباره انجام داده و آخرین لپ تاپ خود را در لیست بهترین لپ تاپ ها در سال 2019 اضافه کرده است. همانند Huawei MateBook X Pro در سال گذشته. MateBook 13 با برخی از آخرین اجزای سازنده، از قبیل کارت گرافیک Nvidia MX150 ، طراحی زرق و برق دار و وزن بسیار سبک ، انتظار می رود آن را در لیست لپ تاپ بسیار گران قیمت پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین لپ تاپ دنیا به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1028/قدرتمندترین-لپ-تاپ-های-دنیا-را-بشناسید.html

 

 

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما